Recenze (93)
Dilbert (1999) (seriál)
Vystřihuju si i ty minikomiksy z novin...u některých se opravdu válím po zemi :o)
Dokonalý svět (2010) (seriál)
Souhlasím s @movie. Čekala jsem přesně tohle hodnocení už jen proto, že to vyprodukovala NOVA. Ale přijde mi to v pohodě vtipný seriál na úrovni.
Farmář hledá ženu (2010) (pořad)
Všichni tady píšete, jaký je to děs :D Ale prostě jste se na to kouknout museli, přesně proto mám tak ráda reality show :D Mnohdy pobaví víc příběhy, které píše sám život, než nějaká komedie! :D
Fish Story (2009)
Překvapilo mě poměrně vysoké hodnocení. Nudila jsem se.
Gauneři (1992)
Ach... asi si za to můžu sama, že jsem dřív viděla pulp fiction ...
Haf! (1989) (seriál)
Tenhle seriál jsem párkrát viděla, protože ho nacpali do televize místo Simpsonů...a dospěla jsem k závěru, že větší hovadinu jsem neviděla...tím, že je film starší, působí na mě nějak ušmudlaně, je tam divný dabing i herci a aby se pes proměňoval v člověka a naopak mi přijde totální nesmysl, hlavně když si toho za celou dobu nikdy nikdo nevšimne...malé děti to nepochopí a pro ty starší to taky není...
Hale and Pace (1988) (seriál)
,,V jaký barvě máte růžovou?´´ ,,Růžovou základní říkáte?´´ ,,Růžovou základovku máme růžovou´´ ,,Vemu pixlu´´ xD... tak tuhle scénku umíme s kamarádkou zpaměti a vždycky se musíme smát :D Hale a Pace jsou super :)
Halloween (2007)
Dost drsný a krvavý masakr... :-O
Hledá se táta a máma (2010) (pořad)
Tohle je bizár, jasných 5*.
Holka z livechatu (2018)
Tak trailer byl o několik hvězd lepší než celá tahle teen blbost.