Recenze (93)
Sedam i po (2006)
No nejspíš jsem měla velká očekávání. Ale tento humor mi vůbec nesedl. Ne, že bych čekala nějakou černou kočku, bílého kocoura, ale humor prostě naprosto mimo mísu a drama? To jsem ani nepostřehla. :D škoda.
Sedm (1995)
Kráasný, vibrující, domov. ha ha ha... HA HA HA
Shinboru (2009)
Škoda, že to nebylo prostě tak ulítlé až to bude fajn. Bylo to prostě jen debilní. Všechny ty zvuky a jeho řev jsou maximálně annoying. A ta pointa? Tvl. Nevím, nejsem skeptická k japonským úleťárnám, ale todle byl už moc velký nesmysl.
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Tak ty myslíš... že zdržuju? AAAAAAAAAA Mindy!!! Patrik je také skvělý, scéna s pytlíkem s magickými větry je užasná jako celý tenhle film.
Stopař (1986)
Celkem nůďo... Od začátku víte jak to skončí...
Superega (2014)
Očekávala jsem asi víc. Zhruba v polovině filmu jsem usnula, když jsem se však probudila jakoby se ve filmu vlastně nic důležitého neudálo. Pár vtipných momentů by se našlo, ale jinak převažovala samá hluchá místa. Bohužel.
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
Ti Američani mi k tomuhle formátu tak nějak víc sedí, dokážou prostě přehnaně reagovat snad úplně na všechno... To u nás moc nefrčí, česká verze vypadá zatím tak nějak nepodařeně... Není zde prostor pro tolik vtipů, dramaturgie je naplánovaná snad do posledního detailu, ze střihu má člověk epileptický záchvat... Škoda, že se nezakoupila licence na Hell's kitchen alespoň, když MasterChefa už má NOVA.
Surfing the Waste (2008)
Tak neváhej a toč! (1995) (pořad)
Smát se cizímu neštěstí mi po čase připadalo divné...
Talentmania (2010) (pořad)
Panebože. Myslím, že líp by udělali kdyby tohle vůbec nevzniklo a nechali by primě originální pořad.