Recenze (31)
Vertical Limit (2000)
Něco tak debilního snad nikdo ani nemohl myslet vážně
Modré stíny (2016) (seriál)
Dávám tomu (zatím) pět hvězd ze dvou důvodů - za prvé je to dobré a za druhé na protest proti přechytralým "odpadářům", kteří hodnotí seriál, protože jim nesedí kamera či zvuk po dvaceti minutách sledování a ani se to nestydí napsat.
Klamy Keitha Barryho (2011) (seriál)
Něco se jmenuje podvody, triky. Pak jsou to podvody a triky.
Míň je víc (2015) (pořad)
Chvíli jsem si myslel, že jde o pořad Boj o koláč, ale bohužel tohle je zřejmě myšleno vážně.
Strážce spravedlnosti (2010) (seriál)
Od té doby, co si Seagal nechal na hlavu implantovat rohožku, to s ním jde z kopce.
Malé královny krásy (2009) (pořad)
Být na místě těch malých holek psi, tak jde řada lidí sedět za týrání zvířat... (navíc jsou ty holky většinou hnusný, o matkách nemluvě).
DO-RE-MI (1998) (pořad)
DO-RE-MI-FA-SA-DO-MA-SO.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
to tedy hledím..
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Hrůza.. triky mýho dědy byly zábavnější. Srovnávat tohle s Kaprfíldem?
Dexter (2006) (seriál)
Počáteční nechuť k tomuto seriálu vystřídalo nadšení a "zkonzumování" 4 sérií během několika málo týdnů. Pátou sérii dojíždím. Seriál, který každou další sérií roste a je kvalitnější. Neuvěřitelný úkaz.