Poslední recenze (26)
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
velmi prijemna pohodova vec. Tim sa zrovna nepretrhol ale ani nesklamal. Je jeden z mojich najoblubenejsich reziserov a milujem jeho diela. herecke vykony na jednicku to sa nechat musi. Cakala som trocha temnejsie veci ale nepokazilo to celkovy dojem.
Vlčí děti (2012)
Neviem ci to bolo tym ze si predstavujem moj zivot nejako podobne ale tento film ma uplne dostal. Realisticke udalosti kolidujuce s fantasy vlcimi ludmi. Take jednoduche a predsa krasne. Film som videla na dva krat lebo sok z prvych 10 minut a la vlkodlaci a romanticke spojenia tomu teda nepridavaju na jedinecnosti ale kazdy si zasluzidruhu sancu... A dobre ze som ju dala. Film nie je tak uzasny pribehom ako skor mojim osobnym pocitom nejakeho naplnenia. Patri do mojich top 10 Anime filmov po dnesnom zhliadnuti
Jack a obři (2013)
Viac sa mi pacila adaptacia od Hallmarku a nemozem si pomoct. Dielko je pekne ladene a je pridanych par novych napadov co tuto staru rozpravku trocha ozivilo... u mna za tri ...