Oblíbené filmy (10)
Útěk do divočiny (2007)
3-iron (2004)
Poslední Mohykán (1992)
Gran Torino (2008)
Samuraj (2003)
Mrtvý muž (1995)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Milenci ze severního pólu (1998)
Ghost in the Shell (1995)
Brilantne skvelé, neskutočne silné, luxusne spravené, hudobne prekvapujúce, klobúk dole, som v šoku.