Recenze (237)
Apokalypsa (1979)
Můj zamilovaný film. Asi nejlepší studie vojákovy duše, jež kdy na plátně byla. Nezapomenutelé hlášky(taky mam rád vůni napalmu takhle po ránu) a vyborné herecké výkony. Ano Apokalypsa není o Vietnamu, ona JE Veitnam. Jo ještě zmínku o hudbě-miluju The Doors...
Kmotr II (1974)
Geniální dílko. Ještě o chlup lepší než Kmotr I(a tomu bych dal tak 6 hvězd). Od doby, kdy sem viděl tento film mám hodně rád De Nira(pro mě nejlepší herecký výkon jaký jsem kdy viděl). Jo a ještě sem zapoměl na muziku-PROSTE JEDNA BASEN!!! Užasná.
Dogma (1999)
Hustý. A to v pravém slova smyslu. Výborný nápad(bohužel si myslím, že,zvláště v druhé půlce filmu,se z něj dalo vytěžit ještě o trochu víc). vynikající hlášky, strašnej Ben Affleck(ostatně jako vždy:) a naprosto DOKONALEJ Kevin Smith v roli Boba(decánko mlčenlivýho). Silně nadprůměrná komedie
Lepší už to nebude (1997)
Nesnáším tu s*ačku kterej se říká romantická komedie, ale tento filmík mě naprosto nadchl. Chvílemi opravdu legrační, ale převážně vážné a melancholické. Krásná atmosféra, hudba a v první řadě skvělé herecké výkony(oscary si fakt zasloužili...)
Osvícení (1980)
Pro mě jasně nejlepší Kubrickův film a to horory opravdu nemam rád(a Kubricka naopak docela jo:). Výborná hororová atmosféra, jež dodává nodolatelné kouzlo svým hereckým výkonem Jack Nicholson.
Mechanický pomeranč (1971)
Výborné. Moc výborné. Film, který mě uchvátil svou atmosférou a stylem vyrávění. Přílišné násilí není na obtíž, spíše naopak a má výchovné účinky, proto nechápu proč je film stále ve VB zakázaný...
2001: Vesmírná odysea (1968)
Zvláštní film, který sem absolutně nepochopil. Vizuálně krásná podívaná se skvělou muzikou... P.S. Kubricka mam opravdu rád i proto to hodnocení...