Recenze (237)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Pro mě prostě nejlepší Jackson. Promintě...
Invaze barbarů (2003)
Maloktery film na me takhle zapusobi!!!
Purpurové řeky (2000)
Na jednu stranu originální na druhou stranu plný nepovedených klišé... Akční sekvence mi přijdou naprosto nevhodné. Zase film je poměrně nabytý hutnou atmosférou. Těžko se mi hodnotí, ale vemu-li v potaz, že podle mě se dalo z tématu vytěžit víc davám jen prlměrné tři...
Snowboarďáci (2004)
Podprůměrná komedie s několika vydařenými vtípky. Sorry,ale vzhledem k tomu, že horam v zime neholduji, tak mě předlouhé pasaze o snowboardovani a delani machru nudili... ____ Po shlédnutí Raftaků snižuji hodnocení ještě o jednu hvězdu, páč tohle je o dost horší...
Něco na té Mary je (1998)
Průměrná komedie. Abych pravdu řekl, pro mě spíše podprůměrná, moc sem se nebavil...
Samuraj (2003)
Další zvláštní Kitanův film. Rozhodně ale ten kluk umí!!
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
Nadšení. I když chvílema sem to nechápal tak jak bych chtěl, pravděpodobně jako člověk neznající budhistické náboženství...
Garfield ve filmu (2004)
Lehoučký podprůměr. Klasická zábava pro celou rodinu, nejlépe okukat se na to s dětmi. Mě osobně to moc nedává:) Ale pár forku je dobrych a Jenny je fakt kočka:)
Vybíjená (2004)
Opravdu sem se bavil. Pitomoučká komedie, ale s tak vynikajícíma hláškama, že jen málokdo odolá... Vynikající Stiller. Perlou filmu jest však David Hasselhoff...
Svět zítřka (2004)
Nádhera. Z tohoto filmu číší láska k tomutp médiu a je to znát... Pravda je strašně moc infantilní, ale to přece nikdy nikomu neublížilo, naopak. Trochu my připomíná filmy Hayaa Miyazakiho, i když k jejich dokonalosti Světu přeci jenom něco chybí...