Recenze (237)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Skutečně jeden z vrcholů žánru. Výborná muzika Ennia (řekl bych že dokonce ještě o trochu lepší než Tenkrát) a super scénář. Když by už někdo chtěl pochybovat jestli si film 5* zaslouží odrovná ho závěr. Souboj na hřbitově je jeden z nej záběrů. Btw Sergio má neuvěřitelný dar gradace, a konci jeho filmů ani nedýcháte.
21 gramů (2003)
Já nemůžu jinak než za 5. Z tohodle filmu se budu zpamatovávat ještě zatraceně dlouho. Dokonce uvažuju o druhé projekci v kiněa to se mi stalo poprvé. *** Po druhém shlédnutí dodávám: 100 % deprese. Film, z kterého není uníku. Výkon Naomi je pro mě jedním z nejlepších ženských hereckých počinů, co jsem kdy viděl...
Spalovač mrtvol (1968)
Tak na poprvé je to přeci jen silné kafe, v kterém sem se chvílemi ztrácel, proto nemůžu dát plné hodnocení. Možná příště.
Matrix Reloaded (2003)
Tak oproti jedničce dost ubohost, přesto stále ještě poměrně zábava.
Akira (1988)
No tak čekal sem od toho víc. Já ani tak cyberpunk nemusim, takže mé hodnocení je ovlivněno i tím...
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Jenom ubohej odvar z jedničky. A pochodující Enti to už je na mě moc:(
Magnolia (1999)
Skvělá věc. Výborně pospojovaná mozaika lidských příběhů. Trochu sem nepochopil ten konec, lépe řečeno důvod, proč to natočit zrovna takhle. Cruise a Macy rules.
Donnie Darko (2001)
Velmi působivý film s vynikajícím Jake Gyllenhaalem v hlavní roli a dobrým trochu ujetým scénáem. EDIT 2008: Druha projekce a naprosté nadšení.. Ještě teď pocituji dozvuky filmu.. Čistokrevnej bůr
Solaris (2002)
Tak vám nevim, co si mam myslet. Na jednu stranu poměrně působivé, pěkné lokace a výprava a na druhou stranu sem u toho dvakrát usnul, což se mi stalo vůbec poprvé.
Eastie Boys (1999)
Naprostá pohodička. Dobrá muzika a docela sranda. Hodně silny 3* možná i 4....