Recenze (54)
Americká kletba (2005)
Teda pointa je dost slabá, ale než se na ní dostane (tedy až na konci filmu:-))tak budete zvědavi co, kdo a proč. Jak už tady píšou druzí, atmosféra je ucházející a občas dokáže přivolat husí kůži. Jinak se jedná o čistokrevný průměr...
Bezva vejška (2006)
Blbost, ale dobře koukatelná....
Bílá vrána (2008)
Za slabou čtyřku. Je to docela dobré, ale ve srovnání s ''Co žere Gilberta Grapea'' Bílá vrána prohrává o jednu a půl hvězdičky.
Bolt - pes pro každý případ (2008)
No, zas tak dobrý to není aby to bylo nominovaný na oskara, ale letos není z čeho vybírat...
Bourneovo ultimátum (2007)
Damon a jeho třetí brutálně dokonalá Bourneovka. Chci další díl...
Catwoman (2004)
Mně to jako největší provar nepřišlo...
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Já se na "zastavení Země" tak těšil a pak dostanu takovou facku. Vizuální stránka nemastná neslaná, akce téměř žádná, děj v podstatě nezajímavej a ani nevím za co dávám ty dvě hvězdy, asi za ty pěkný trailery....
Desperado (1995)
Za 4 hvězdy, ale za ten Tarantinův vtip musím přihodit ještě jednu hvězdičku:-)
Dobrý Will Hunting (1997)
To, že je Damon machr jsem věděl už dávno, ale že je to takovej týpek, tak to se mi potvrdilo až u tohoto filmu. Parádně zahraný a zrežírovaný drama o jednom chlapci s vysokým nadáním, který si do svého života moc kecat nechce a od toho je tu výborný Williams, aby mu pomohl stanovit hodnoty. Scénář co Affleck s Damonem sesmolili nemá ani jedno hluché místo, protože v každém dialogu je něco ze života. Pro mě jasných pět a jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl.....
Elitní jednotka (2007)
Nemilosrdných pět hvěd...