Recenze (112)
Matky na tahu o Vánocích (2017)
Jednicka byla celkem ok, novy zajimavy napad, ale tohle ma od slova napad hodne daleko. Uplne zbytecny film a promarnena sance udelat vanocni crazy komedii. Tu jednu hvezdicku davam asi za to jedno zasmani za cely film.
Za horizontem (2018)
Naprosto super dokument o lidech, kterym se nejdriv vysmivate a pak vam dojde ten presah u lidi, kteri uvazuji podobne v jinych vecech.
Leaving Neverland (2019)
Neni to uplne idealni situace - pokud MJ milujete, film vas jenom vytoci a pravdepodobne stejne nepresvedci. Pokud mate radi jeho hudbu, ale nejste skalni fanousci, uz asi nikdy nebudete moct poslouchat jeho pisne bez alespon kratke myslenky na ten velmi barvity popis, co se udajne delo. A pokud je vam jeho hudba i on jedno, tak je to nesmirne dlouhe a bulvarni. Predpokladam, ze vetsina lidi jako ja jsou nekde uprostred a v tom pripade jim to videt nedoporucuju. Na dokument to neni vyvazene. Je to rozhovor s udajnymi obetmi, ktery je velmi presvedcivy a asi nejzajimavejsi jsou pohledy jejich matek.
Králíček Petr (2018)
Moc pekny rodinny film. Lituju, ze jsem to kvuli synovi musela videt v cestine, myslim, ze tam unikla spousta vtipu. Ale i tak tam pro rodice bylo dost vtipnych hlasek
Easy (2016) (seriál)
Nektere dily super, nektere podprumerne. Je trochu matouci, ze nektere storyline pokracuji a nekde stejni herci hrajou uplne jine postavy. Ale da se celkem rychle vzdy zorientovat.
Divergence (2014)
Skoda, ze je to tak hloupy a nedomysleny. Hrozne me ten napad zaujal a provedeni taky bylo celkem fajn.
Bohemian Rhapsody (2018)
Film do kina! Porad jsem se chystala na to, ze na konci budu hodne brecet, tak jsem jenom prubezne slzela, ale naprosta konecna prutrz neprisla.
Anděl Páně 2 (2016)
Nebylo to spatne, zajimalo me, jak to skonci, ale nezaujalo me to tak, abych to videla znovu.
Ellen DeGeneres: Relatable (2018) (pořad)
Pro cloveka, ktery s Ellen cetl nebo videl tak maximalne 3 rozhovory, vetsinu tech jejich zivotnich pribehu zna. Taky me zklamalo, ze i opakovala nekolik svych vtipu z minulych stand-upu. Ale celkove mam Ellen stale rada, pravdepodobne si to pustim znovu. Je to mily a vtipny stand-up.
Prezidentské volby (2012) (TV film)
Bavilo me to a inspirovalo ke shlednuti videi SNL parodujici Sarah Palin.