Recenze (245)
Muž z oceli (2013)
Snyder opäť raz potrvdil, prečo je vizuálnym géniom s citom pre detail. Nolan s Goyerom mu ponúkli silný príbeh, ktorý chopil za pačesy a výsledkom je dielo, ktoré tu ešte nebolo a dovolím si tvrdiť, že dlho ešte ani nebude. Muž z ocele si dáva Thorov a Kapitánov na obed ako predjedlo, hlavný chod v podobe grilovaných Iron manov "zbaští" s chuťou a ešte mu aj ostane miesto na Avengerský dezert. Všetky marvelovské filmy pôsobia pri ňom ako rozprávky pre malé deti. DC comics stavili na tých správnych koňov na režisérskych dráhach a ja sa len môžem tešiť, aký bude ich ďalší počin. Sympaťák Henry Cavill je odteraz pre mňa jediným pravým superhrdinom z Kryptonu. Tento zážitok budem ešte dlho predýchavať.
Očista (2013)
Takto to vyzerá, keď sa niekto chytí nápadu, ktorý nevie zrealizovať. Samé klišé od začiatku do konca, dementné deti, hysterická manželka a čím väčšie nebezpečenstvo im hrozí, tým viac si ťukáte na čelo. Vidím, že Cersei má nos na brakové filmy.
Hannibal (2013) (seriál)
A tak sľubne ten seriál začal. Po tej nezmyselnej dostrihanej časti to išlo len dolu vodou, ako keby scenáristi sami nevedeli, čo sa stane v ďalšej epizóde. Chaotické, až sa v tých vraždách a spojeniach nedalo vyznať. Predposledné dve časti vyvolali nádej na dobré zakončenie, ale miesto toho prišlo len finálne sklamanie. Prvá séria im teda vôbec nevyšla podľa očakávania. Veľká škoda, lebo obsadenie a potenciál to má výborný. Z pôvodných 4 hviezd musím ísť na 3.
Za borovicovým hájem (2012)
Fajn príbeh ako aj herecké výkony (Ryan jednoznačne najlepší, Cooperovi som ale slzy neveril ani na chvíľu). Čo trochu sklamalo, bola až privysoká predvídateľnosť deja v druhej polovici filmu. Neznalosť matematiky tvorcov ma pobavila (1-ročné dieťa má o 15 rokov neskôr 17 rokov). Napriek tomu spokojnosť.
Našrot (2013)
Po dlhom čase konečne "teen" komédia, ktorá baví od začiatku do konca. V tomto žánri sa už nič originálne vymyslieť nedá, tak treba aspoň dobre namixovať to, čo sme už videli. Neokukaní herci a opité nápady to ťahajú dopredu a ja som sa veľmi dobre bavil.
Temné nebe (2013)
No a čo ak námet je stokrát obohratý, keď to funguje? Výborná atmosféra je pre mňa základom dobrého hororu. Zimomriavky boli a ani nevadila inak nesympatická hlavná ženská predstaviteľka. Insidious to nie je, napriek tomu sa im vydaril. Dostal som viac, ako som očakával.
Dredd (2012)
Ach ach, Olivia, na čo si sa to dala nahovoriť? Absolútna nuda, smiešne "akcie", skoro žiadny dej a prvoplánový nápad novej drogy, ktorá spomalí čas na 1% rýchlosť, aby mohli ukázať nudné, nezaujímavé zábery v slow motion a tým natiahnu film aspon o polhoďku. Funkcia fast forward bola vymyslená práve pre takéto prípady. Predýchal som to naozaj iba kvôli mojej obľúbenej Olivii.
Madagaskar 3 (2012)
Veľké sklamanie. Namiesto orgininálneho deja plného vtipných hlášok a gagov iba scenáristické tápanie, ktoré nevyprodukovalo nič zaujímavé. Jednoznačne najslabši diel z trilógie. Jedinou svetlou stránkou boli tučniaci, aj to len Skipper, keďže ostatní traja nedostali žiadny priestor, napriek tomu, že sú to najvtipnejšie postavy. No najväčším sklamaním zo všetkých bol Julien, ktorý je v seriáli kráľom hlášok a nápadov., po ktorých sa pučíte od smiechu a tu akoby bol niekým iným. S.B. Cohen sa rozhodne nechytá na seriálového, geniálneho Dannyho Jacobsa a to isté sa dá povedať o celom filme, ktorý nesiaha seriálu o tučniakoch ani po členky.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Výborná zábava, toľko skvelých hlášok vo filme som už dlho nepočul.
Smutný jako jazz (2012)
Kecy o Bohu, ktoré nie sú ani zaujímavé ani poučné, jedine tak nudné. Postavy, ktoré si nikto nemôže obľúbiť a scény, kde sa iba tára dve na tri, pričom sa snažia vypovedať hlbšiu myšlienku, ktorá je bla bla bla... to asi najlepšie vystihuje celý film.