Recenze (15)
Oppenheimer (2023)
Film na vysokej úrovni, remeselne perfektne zvládnutý, ale emočne ma nijako nezasiahol. Prekvapivo som sa celu dobu nenudil a s napätím som dopozeral film až do konca (aj keď som sa v tom občas strácal), ale emočne "nula celých nula cela nula nula d...". Uvidíme či sa to zmení, ak si nájdem dosť času a dosť síl na ďalšie pozretie.
Stvořitel (2023)
Pôvodne som chcel dať 4*, ale keď som videl tunajšie nízke hodnotenie, zmenil som to na 5. Nerozumiem prečo tu všetci hovoria o kopírovaní a vykrádaní, keď pôvodný a originálny nápad tu nebol od dôb Matrixu. Hlavne, že z Oppenhaimera sa idú všetci pos...kladať. Ja som sa bavil a o to tu ide.
Dobrá znamení - Série 2 (2023) (série)
Skvelý rozbeh v prvej a druhej epizóde. Nečakal som, že je možné ešte z tohto materiálu niečo vyťažiť, ale Gaiman ma vyviedol z omylu. Tretia a štvrtá epizóda veľké sklamanie, akoby to napísal úplne niekto iný. Piatou a šiestou to trochu napravili, ale záver ma sklamal. Chápem ten nábeh na tretiu sériu, ale tá ani nemusí byť natočená, záleží od sledovanosti tejto série :(
Proměna (2022)
Nečakane ma to celkom chytilo. Miečo bolo dobré, niečo slabšie, ale vo výsledku som sa celkom bavil. 70%
Die Hart: The Movie (2023)
OMG 🤢
Luther: Pád z nebes (2023)
Tento film plne vystihuje frazeologizmus od desiatich k piatim a možno aj menej. Seriál mal klesajúcu úroveň každou sériou, až týmto filmom dosiahol dno. Nelogické konanie postáv ma rozčuľovalo celý film. Dve hviezdy dávam len z nostalgie k seriálu.
Black Adam (2022)
Tunajšie odpadové hodnotenia celkom nechápem. Čo čakajú ľudia, ktorí si pustia komixový film, Hamleta? Tento film je o zábave a akcii a to splnil. Je tam dokonca aj zopár plot twistov, ktoré ma prekvapili. Za mňa spokojnosť. Povodne som chcel dať tri *, ale nazlosť miestnym hnidopichom dávam 4.
Tři přání pro Popelku (2021)
Dosť dlho som sa odhodlával k zhliadnutiu tohto počinu, ale neľutujem. Je jasné že pozeranie tradičnej Popolušky po mnohé desaťročia na nás zanechalo nezmazateľnú stopu, preto je porovnávanie na mieste. Pri hodnotení je však potrebné prihliadať k inej kultúre a pristupovať k hodnoteniu s nadhľadom. V niečom je tento remake lepší v niečom horší. Mne sa napríklad veľmi páčila digitalizácia „lúskania“ orieškov. A rozlúsknutie posledného je super nápad. Popoluška je fajn, skôr mi trochu vadil princ. Ale určite si Popolušku’21 pozriem ešte zopár krát, ale asi nikdy nedobehnem Popolušku’73.
Boj o budoucnost (2022)
Taká sci-fi akčná jednohubka na nudné daždivé popoludnie. Bojové scény celkom slušné a CGI bolo na celkom slušnej úrovni. Nedosahuje síce úroveň hollywoodskej produkcie, ale neurazí. Kto má rád počítačové hry nech si pripočíta hviezdičku naviac.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Konečne nadišla tá dlho očakávaná chvíľa keď som na vlastné oči uvidel pokračovanie Dr.Strangea. Po všetkých predchádzajúcich komixoidných filmoch som čakal veľa lietania v priliehavých baleťáckych trikotoch. Lietania tam bolo dosť, trikotov už menej, ale nesťažujem sa. Uchvátilo ma to od začiatku do konca. Perfektne tam zapadla aj tá temnejšia DC atmosféra. Dokonca som si všimol aj hudobnú stránku filmu čo zvyčajne ide pomimo mňa a beriem to len ako samozrejmú kulisu. Ako vraví môj kamoš, oplatil sa každý investovaný cent do lístka. Len tak ďalej Marvel.