Recenze (127)
Wednesday (2022) (seriál)
Polopaticke, předvídatelné.. tohle je Tim Burton?
Chudáčci (2023)
Stone-Ruffaluv taneček je velky zážitek.
Láska, láska, láska (2020)
Klišé je klišé je klišé..nuda..trapne dialogy..
Opilí láskou (2002)
Prvních divných 5 min překonat..pak koncert!
Nová země (2000)
Zatím největší omyl severskeho film.podzimu. Nepravděpodobná slatanina. Klišé na druhou. Nevtipné, nedojímací. Prostě špatný film.
Noční jízda (2013)
netušila jsem, jak moc mě může dostat 90 minut telefonování z auta, až moc uvěřitelný..
Téměř dokonalý (2012)
Příjemné překvapení. Do kina jsem mířila po shlédnutí hodnocení na IMDb bez valných očekávání a nakonec jsem se už dlouho tak dobře nazasmála. A vůbec - myslím, že se skvěle bavilo celé kino. Jednoduchý příběh - intelektuální žena po třicítce hledá otce svého dítěte z umělého oplodnění. Celá zápletka vystavena na úplné odlišnosti ústřední dvojice - viděno stokrát jinde a jinak, ale tohle bylo jemné, pěkně vybalancované, všeho tak akorát, gesto, pohled, nic se nerozpitvávalo do trapnosti, moc milé pohlazení. A Nikolaj Lie Kaas - v Open Hearts skvělý na vážnou notu, v Blikajících světlech jsem se při všech jeho výstupech výtečně pobavila a tady opět nezklamal - výborný komik a navíc se na něj ženám dobře kouká. Doporučuji pro dlouhé podzimní a zimní večery.
Tak jako v nebi (2004)
tak to bylo šlápnutí vedle.. Nyqvist hysterický neurotik, moc roztrhané, postavy nedokreslené, jejich jednání na severské filmy tak nějak málo uvěřitelné
Pěna dní (2013)
krásná první barevná veselá svižná půlka, jízda na obláčku jak vystřižená z nejlepších snů, pak to těžkne, šedne a pohasíná, zvuk a hudba báječné
Důvěrnosti (2007)
nepochopitelné postavy, nepochopitelné jednání, divný film..