Recenze (949)
Svatba na oko (2013)
Áno je to predvídateľné. Všetko ide pekne podľa vzorca, ale naozaj pekne ;-) Hlavné postavy sú veľmi sympatické, hlavne Aubrey. Môžem len odporúčať, samozrejme pre tých čo majú v hrudnom koši namiesto srdca kameň, sa to netýka.
Zdravím, dámy! (2014) (TV film)
Seriál nepoznám, takže toto je pre mňa normálny nový film. No..normálny? Je to absolútne nereálne. O tohoto dlháňa by nezakopla ani jedna z dievčat, ktoré boli na lodi, nie ešte topmodelka (aj keď ani ona nebola bohviečo). Hlavná predstaviteľka sympatická, ale takisto by sa v reálnom živote ani neobtrela o chlapa, ktorý vypadá ako tento trtko. Je to pre mňa film, ktorý je plný nesympatických ksichtov, ale po nejakom čase si na to človek zvykne a celkom sa aj baví. Nicol potešila.
Špinavý prachy (2014)
Strašné niečo. Príšerná nuda. Horšie ako tie dialógy sú už len ksichty niektorých postáv. Dej je o ničom. Tento film je nechutná strata času.
Babadook (2014)
Ten malý zasran mi pekne liezol na nervy..
Princezna a žabák (2009)
Keď ja neznášam jazz a celkovo mi tie pesničky vadili.
Gremlins 2 (1990)
O dosť slabšie ako jednotka, ale aj tak.
Mrazík (1964)
A čo Ti šije...
S tebou mě baví svět (1982)
Však klasika
John Wick (2014)
Parádička. Takto sa to má robiť.
Zabiják Joe (2011)
To je teda riadna....