Recenze (63)
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Marně přemýšlím, jestli jsem za posledních deset let viděl lepší film.....asi ne. 5 hvězd zcela zaslouženě. Sam Rockwell hrál božsky, stejně jako Woody a Frances..
Blade Runner 2049 (2017)
Téměř tříhodinový majstrštyk, který má až maniakální režisérskou pečlivost a detailnost. Když jsem šel do kina, byl jsem skeptický. Odešel jsem opojen neskutečnou vizuální i hereckou parádou, která se už dneska točí jen zcela výjimečně.
Pobřežní hlídka (2017)
Dwayne Johnsone, mám tě rád chlape, ale tohle.................kdo tě k tomuto paskvilu ukecal??
Vetřelec: Covenant (2017)
Mé srdce skalního fanouška zaplesalo. Jediná vada na kráse je CGI vetřelec. Ty scény se daly natočit v obleku a s lidskou pomocí. Vše ostatní je bravurní.
Jo Nesbø: Doktor Proktor a prdící prášek (2014)
Jedna hvězda za úvodní scénu s kočkou. Ta je brutální.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Tři hvězdy po shlédnutí pilota. Prozatím lehce úchylné, bez přílišné atmosféry. Uvidíme dál.
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Druhá půlka filmu je velmi slabá - s křehké dívenky se zničehonic stane neporazitelný Conan Ničitel.... nemožné a až absurdní scény pokazily jinak velmi slibný začátek..
Živí mrtví (2010) (seriál)
V třetí sérii mu kapku dochází dech, ale ve čtvrté to zase všechno dohání. 90 procent..
Hypnotizér (2012)
No, je to opravdu průměrný divácký zážitek, pokud jste ovšem nečetli knihu. Případě, že přečtení knihy předešlo shlédnutí filmu, budete velmi zklamáni. Dokonce chybí některá zásadní vysvětelní, bez kterých nechápu, jak si nečtenář dá dohromady souvislosti.
Occamova břitva (2012) (TV film)
Dvě * za obstojný a přesvědčivý Sokolův výkon v roli neskutečného kreténa a za obvykle kvalitní výkon Z. Stivínové. Snímek nenadchnul ani neurazil. Každopádně naivní krimi film, který místy evokuje parodii.