Recenze (107)
X-Men: První třída (2011)
Ak sa nenecháte vyviesť s rovnováhy drobnými nezrovnalosťami v porovnaní s ostatnými dielmi, tak vás čaká naozaj dobrý filmový zážitok.
Zdrojový kód (2011)
Premyslené, prekvapivé, skratka úžasné a oplatí sa vidieť :D
Zkus mě rozesmát (2011)
Adam Sandler - romantika- oddychovka, čo viac dodať...
Czech Made Man (2011)
Neviem si v hlavnej úlohe predstaviť nikoho lepšieho ako je Jan Budař :) pekný prierez doby a tiež obraz ,, vychcanosti" hlavnej postavy...
Odcházení (2011)
Rozhodne zaujímavé, zanecháva v človeku dosť zmiešané pocity, o čo možno Pánovi Havlovi aj šlo, vyvolať púrotichodné reakcie.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Myslím, že táto časť sa najviac držala knižnej predlohy, čo považujem za veľké +. Páči sa mi, že postavy rastú s divákom,pamätám si ako dnes keď som išla do kina na prvú časť. Som spokojná :)
30 dní dlouhá noc (2007)
Áno, upírske filmy nemusia byť iba o presladenej romantike... sú to predátori a ľudia lovená korisť, povedzme si na rovinu kto z nás sa zaľúbi do kurčaťa, každý ho vidí radšej na grile :)
Partička (2011) (pořad)
Nie moc dobrá napodobenina ,,našej" Slovenskej Partičky, keď je počas 20 minút za každou ,,humornou" hláškou dvojzmysel prestáva to byť vtipné.... proste humor sa dá robiť aj vkusne. Dve hviezdičky za nápad alebo skôr odvahu skopírovať takú úspešnú šou, inak nič... som sklamaná
Počátek (2010)
Rozhodne sa oplatí vidieť, skvelé spracované, proste úžasné. Udržiava vás v bdelom stave, lebo nechcete, aby vám čosi ušlo alebo sa pomiešalo :) naozaj skvelé, neskutočne originálne a tajomné.
Auta 2 (2011)
Príbeh je fajn, pokiaľ máte radi agentské filmy a bondovky...nechýba ani dôraz na silu priateľstva, ktoré prekoná všetky prekážky ;) žiaľ je tu množstvo fórov, ktoré detskému divákovi nič nepovedia, ale ja som sa bavila.