Recenze (65)
Abschussfahrt (2015)
Já jsem se velmi dobře bavil, čeština občas není češtinou, ale to je jedno. Už jak jsem viděl "hotel", věděl jsem, že to bude stát za to. Příjemná hodinka a půl.
Bourneův odkaz (2012)
Tohle nám Jason Bourne určitě odkázat nechtěl. Žádná pořádná mela, jenom fetující figurka, která hledá další pilule. Akce nic, zbytečně dlouhý a spousta hluchých míst. Pro mě jednoznačně slabý film a ostuda to spojovat s Bournem.
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Prečo bratia prečo?
Bůh žehnej Americe (2011)
Taky bych nejraději střílel, když se zase někdo zmíní o Superstar.
Buly (1992) (pořad)
Ale už to není to, co to dřív bývávalo.
DOA: Na život a na smrt (2006)
Dvě hvězdičky za zadečky a jedna za to, že mám rád hry Dead or alive a Mortal kombat.
Drive (2011)
Ten film se nedá popsat, absolutní paráda, koukám na něj stále dokola a v autě nic jiného než soundtrack
Everything Sucks! (2018) (seriál)
Celkově hodnotím velmi dobrá podívaná. Jen škoda, že to Netflix zabalil.
Fakjů pane učiteli (2013)
Vynikající německá komedie, kterou si rád pustím znova. Ale jen v originále, protože český dabing je něco příšerného.
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Prostě tomu chybí Lisi.