Recenze (65)
Film mých snů (2013) (TV film)
Tento film může děkovat za 1* Maie Mitchell, což je i jediný důvod, proč jsem to dokoukal.
Máme rádi Česko (2013) (pořad)
Dnešní tv zábavu už prostě nechápu.
Millerovi na tripu (2013)
Po delší době jsem se podíval do českého kina a nelituji. Výborné vtipy (konečně bez prasečín), hlavní čtyřka také výborná. Jak je tu už několikrát psáno, konec mohl být jinej. Ale i tak po dlouhý době komedie, na kterou se rád podívám znova.
Mládeži nepřístupno (2013)
Když jsem si přečetl obsazení, tak jsem si říkal, bude to stát za to. No a ono nic. Jak je k tomuhle přemluvili opravdu netuším.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Ve zkratce: Auta, holky, akce paráda. No a Tokio na konci absolutní paráda. Statham vs Diesel/Johnson bude lahůdka (doufám, že se dočkám).
12 let v řetězech (2013)
Nezaujalo mě to, pro mě je to strašně přeceněný film.
Bourneův odkaz (2012)
Tohle nám Jason Bourne určitě odkázat nechtěl. Žádná pořádná mela, jenom fetující figurka, která hledá další pilule. Akce nic, zbytečně dlouhý a spousta hluchých míst. Pro mě jednoznačně slabý film a ostuda to spojovat s Bournem.
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Prečo bratia prečo?
Kolumbovo náměstí (2012)
Konec je jasný téměř od začátku, nehrát tam Amy a Slema, tak jsem to v půlce vypnul. Potěšil mě obsah k filmu: OSMNÁCTILETÁ Abigale....nevylezla JIŽ 20 LET z bytu. Jak to ta holka dělá :)
Lorax (2012)
Mám rád animáky, bylo to pěkně nakreslené, ale taky to strašně nudilo.