Recenze (218)
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
No nevim pro deti to moc neni, pulka deti v kine brecela a bala se. Stylizovana animace mi ve filmu nesedi a lepsi byla puvodni co byla v prvnim dile. Dej zly, jediny pes bezejmena tomu dodava trochu odlehceni.
MOST! (2019) (seriál)
Az prekvapive dobry serial z prostredi mesta Most.
Medvídek Mouk (2011) (seriál)
Nase holcicka je zboznuje. Asi kvuli velkym hlavam :D
Pan Pip (2012)
Původně jsem myslel, že to bude další nudný film, ale opak se stal pravdou. Velmi silný příběh.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Poslední dobou už jen bulvární zprávy... by mohli číst rovnou z Blesku!
Sněhurka (2012)
Příjemná pohádka až na fakt podivný konec, který celou atmosféru filmu naprosto potopil.
Rise of the Animals (2011)
zhulit se a pak se na to podívat tak tomu dám i 3 hvězdičky :D Super céčkový film.
Iron Man 2 (2010)
Kdo si počkal až na konec titulku narazí na zajímavou scénu s Thorem :-)
Stripperland (2011)
Tak nechutnou a nepovedenou předělávku Zombieland, kde místo Zombie jsou striptérky jsem už dlouho neviděl. Amatérské.
Spring Break Massacre (2008)
opravdu masakr.. dobrej odpad. ani na jednu hvezdičku to není..