Recenze (468)
MacGyver (2016) (seriál)
zapletka s macgyverovou kolegyni je vam jasna ve chvili, kdy ji sejmou... neco tak predvidatelneho jsem dlouho nevidel... a taky to neni macgyver... :)
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
První díl to má těžké. Navazuje na poetiku Harryho Pottera, ale vzhledem k tomu, že všechny postavy jsou nové, tak je třeba jim věnovat nějaký prostor a na delší akci není místo. Ale nedopadlo to vůbec špatně. Docela se těším na další díl, a doufám, že bude po vzoru HP temnější. 7/10
Velká čínská zeď (2016)
V rámci žánru pohádkové fantasy (už vidím, jak se ve staré Číně stane hlavním velitelem žena) si *** zaslouží. Vizuálně pěkná podívaná na večer, kdy to přeženete trochu s alkoholem a mozek vám trošku vynechává. Nebo jinak: vizuál předhání nekomplikovaný scénář mílovými kroky. Ale mezi náma děvčaty, to dělají Transformers už roky a nikomu to nevadilo, protože ty jsou mejd in juesej, ale tohle je Čína, tak se proti tomu každý potřebuje hned vymezit ;)
Morgan (2016)
Pěkná kamera, ale scénář je o dost chabější, než by si herci zasloužili. Debilita postav je doslova do nebe volající.
T2 Trainspotting (2017)
Po recenzich jsem skoro navstevu kina zrusil. Chyba. Mozna to muze pusobit depresivne na lidi, co nezazili devadesata leta, nevim. Ale ja se bavil.
Godzilla (2014)
Triky dobre, ale sakra, co ten scenar a dialogy? Za celou dobu jsem si k zadne z postav nevytvoril zadny vztah, nejak to nefunguje...
Sherlock (2010) (seriál)
I když jsou první dvě série nejlepší, tak ta čtvrtá, mnohými diváky ne příliš ceněná, se mi líbila taky. Že někdy tvůrci blafují? To je přece ta hra. :)
Buchty a klobásy (2016)
Sprosté, vtipné a docela i chytré. Jen asi ne pro každého...
Robogeiša (2009)
Jediný déčkový film, který je tak zábavný a debilní, až je to na 5 hvězd. Těžko popisovat.
Warcraft: První střet (2016)
No já nevím, takto nějak si představuji adaptaci fantasy strategicke pocitacove hry a CGI je co se tyka orku a magie naprosto fantasticke...