Recenze (146)
Mangler 2 (2002)
Kristova noho!
Tajemství ztraceného medailonu (2003)
Jedním slovem: otřesné
Playgirls (1995)
Vít Olmer 90.let. Co k tomu dodat...
Auta (2006)
Musím uznat, že tohle je špička po všech stranách. Příběh, zpracování, výsledný dojem je u mně je 99%.
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Dobrý scénář špatně natočenej. Zuzka Stivínová vyčnívá nad všemi. M.Donutil s Hanákem hrají to co umí ale Zuzana je převyšuje o kilometr. Jinak, ale dík za tento film. 60%.
Brnění a rolničky (2001) (TV film)
Málem jsem u toho usnul, ale za snahu 30%.
Bouřlivé víno (1976)
Až na tu propagandu to jde. Herci dobří, režie taky, ale ty kecy.....
Útok dvojhlavého žraloka (2012)
Christopher Ray? To zas bude kravina. - Ano dnes po půl roce se mi to potvrdilo. Druhou polovinu už jsem raději vypustil.
2012: Doba ledová (2011)
Uuuuáááááááááááááááááááá! Scénář: Motorový ledovec si to po výbuchu sopky fičí Atlantikem na USA. Kusy ledu velké jako domy létají vzduchem a zapichují se do země. Lidé se mění v mžiku v rampouchy. Armáda ledovec zbombarduje a zbytek vyhodí do luftu, nakonec stejně všechno zmrzne.................Ale můžem být klidní, protože sníh je vesměs umělý, akční scény kreslené, herci jsou k smíchu a režisér z celým filmovým štábem nejspíš zrovna frčel na LSD.
Super Tanker (2011) (TV film)
Kanadský film mě nezklamal v ničem. Hloupý scénář, hrozná režie, špatní herci, prostě o ničem.