Recenze (31)
Ils (2006)
Horory rozhodně nejsou mým nejoblíbenějším žánrem, takže tenhle byl první, který jsem po dlouhé době viděla. O to silnější zážitek jsem z něj ale měla.. Jinak řečeno - málem jsem si nadělala do kalhot :) Neuvidíte ani litry krve, ani vnitřnosti rozházené po místnosti, tenhle snímek je prostě důkazem toho, že to jde i bez nechutností. Pokud však ještě někdy chcete usnout ve vlastní posteli, ignorujte větu „Film je natočen podle skutečné události“ …nebo se radši vůbec nedívejte.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Jsem ještě mladá, takže pohled na to, že všichni jsou po 25 letech sice stále namachrovaní, ale vesměs nešťastní, ve mně vzbuzuje akorát lítost. K smíchu na tom bohužel není zhola nic. Takže z lásky k původním Sněžěnkám a machrům budu radši předstírat, že tohle pokračování vůbec nevzniklo.... Dřepkins!
Inkoustové srdce (2008)
Překvapivě pěkná pohádka, i když občas trochu zmatená a nelogická. Každopádně pro mě jediná snesitelná role slizáka Frasera... Oproti tomu Paul Bettany (Dustfinger) jako obvykle naprosto okouzlující, ten chlap má prostě charisma na rozdávání :)
Transformers (2007)
...a Bůh stvořil Transformers. NÁŘEZ! :)
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
...to boldly go where no man has gone before.
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Dva protivní caparti si s rádoby hi-tech věcičkama hrajou na tajné agenty... Nuda.
Dannyho parťáci (2001)
Jak se Soderberghovi podařilo dát dohromady tak různorodou, a přesto neuvěřitelně sympatickou skupinku herců mi není až tak úplně jasné, ale každopádně tenhle film funguje na jedničku, z velké části právě díky nim. Atraktivní prostředí, žádné přehnané akční scény a hlavně kopa prvotřídní popcornové zábavy...
Já, legenda (2007)
Pro mě velmi milé překvapení. První polovina je naprosto geniální - New York vylidněný, Will Smith skvělý, atmosféra silná, a vzhledem k tomu, že se mutanti po většinu času ukrývají ve tmě, film ani nestihne působit béčkově.. Věčná škoda toho debilního konce. 3,5 hvězdy.
Iron Man (2008)
Jedna z mých nejoblíbenějších komiksových adaptací - vtipné, svižné, akční. Roztomilá Gwyneth, tak akorát odporný Bridges a Downey Jr. absolutně neodolatelný, takového floutka aby pohledal :) Těším se na dvojku..
Oko dravce (2008)
Shiu mám čím dál tím radši (Caruso evidentně taky), ale nemůžu se ubránit pocitu, že s Michelle Monaghan netvoří úplně nejvhodnější pár. Věřím, že v záplavě všech těch vybuchujících věciček to není režisérova největší starost, ale já osobně bych mezi těma dvěma čekala aspoň trochu chemie a souhry. Eagle Eye je velice naspeedovaná a výbušná jízda, která rozhodně nenudí, ale jak praví jedno chytré přísloví - všeho moc škodí...