Recenze (20)
Čára (2017)
ODPAD
Rychle a zběsile 8 (2017)
Slušní diel lepši než sedmička
Život (2017)
Ten záver som čakal, ale že by 6 ľudí s titul my bolo až tak hlupich.
Příchozí (2016)
To bol ale nudní film
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Zbytočný film a nudní .
Terminator Genisys (2015)
Prečo sa nedržali pôvodnej linie aby to nejak nadvezovalo na predošlí diel ale robia novu sieru tak jasne že to bude bieda dobre je len to že konečne ukázali stroj času a začiatok nadvezuje presne na jednotku ale potom to ide dole vodou.
Assassin’s Creed (2016)
Riadna bieda, čakal som že sy dajú viac záležat na filme , jednoducho povedané slabý režisér/scenár tak bude slabý film.
Logan: Wolverine (2017)
No nevravým ze je to úplne zlí film ale dosť sa liši od ostaních X-menou je tu veľa krvi a dost nevysvetlených vecí, najviac ma sklamalo žet o nemalo žiaden začiatok, predtím diel bol lepší.
Cuky Luky Film (2017)
Odpad
Pasažéři (2016)
Film je spravení Velímy dobre aj obsadenie herci tam proste sadli , mohli ešte spravit záverečnú cenu stou spravou co posielal na začátku. Tento film patri do mojej zbierky BD:)