Recenze (616)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Průměrná scifi pohádka od Disneyho jako dělaná, opatrné, nevinné, bez kapky krve a ikdyž tam chcípaj, jak na běžícím páse, jaksi to ale nefunguje. Celkově je to povedená podívaná, jen se mi bohužel potvrdilo, že je to opravdu zbytečný film. Ale děti vycházející z kina nadšeně švitoří, takže účel splněn:)
Westworld (2016) (seriál)
Určitě zajímavý seriál se slušným obsazením, leč některé charaktery mě nezaujaly, chybí tomu nějaké napětí a ráz, o akci se moc nedá mluvit nebo ji podávají v takové formě, že by u toho člověk kolikrát usnul. Když je čas a nuda, dá se to shlédnout a užít si to, když jste rádi, že si najdete čas na 2 seriály v týdnu, jsou lepší dílka:)
Kótecudžó no kabaneri (2016) (seriál)
Fajn animace, příběh, stylizace, všechno s potenciálem, leč nevyužitým. Od půlky je jasné, že to nebude takové, jak se zprvu zdá. Hlavní hrdina otravný až do konce, hlavní záporák přiblblý narcis s nudným cílem a zcela nevyužité zajímavé postavy. No na podívání určitě lepší průměr.. eh, vezmu-li v potaz, kolik animáků japonsko produkuje a kolik z toho je totální demence, pak tohle je v top stovce, možná i padesátce, ale jsou lepší.. jo mnohem lepší kousky.
Marvel's Luke Cage (2016) (seriál)
Oproti DD a JJ o dost slabší, ikdyž jak se to vezme, má to prostě svou atmošku, zapadá to do universa, rozhodně lepší průměr, nevím sice jestli bych to sledoval nebýt Defenders, ale takto povinnost a celková spokojenost:)
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Tady to kolem Cloverfield tématiky je mi vyloženě nesympatické, proto jsem s filmem taky otálel a nakonec je to fajn podívaná, hlavně díky hereckým výkonům, působí to celkem uvěřitelně a o to na konci depresivněji:) Snad se ničeho podobného nedožiju:)
Kosti a skalp (2015)
Kvalitní western, nic pro milovníky mayovek, trošku nudnější, trošku táhlejší, dobrodružství a lesk stříbrných jezer nahrazuje brutalita a krvavé chrchlance. Syrové, ale křupavé. Není to můj styl, obecně mě moc neberou filmy, kde bych herce napočítal na jedné ruce (ten komparz neberu), ale jo, stojí za skouknutí.
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
1* jen za animaci, jinak je to neskutečná kravina, fantasy mixující magii a technologii tak dementním stylem, až to pěkné není, když se tam objevilo auto s logem Audi, tak to úplně zabilo:) Celé je to nudné, bezduché, nevím kdo vymýšlí tak hnusný svět, scénář atd.. škoda tolika promrhaného materiálu a bravůrní práce grafiků.. a to podotýkám jsem fanoušek FF série.
Želvy Ninja 2 (2016)
První díl byl hrozný prů**r a tohle, jak bývá zvykem u pokračování.. za Amella 1*
Hon (2012)
Hodně dobře natočeno, zahráno, vystiženo, z konce jsem byl sice rozpačitý, na jednu stranu nasraný, na druhou.. ne překvapený, s pocitem, že po**at se to může v životě na zcela nečekaných místech, tím sice zrovna nemyslím učitele ve školce, to se samo o sobě moc nevidí a nešel bych do toho, ale prostě, člověka to ani nenapadne než se něco zvrrtne.
Kickboxer: Vengeance (2016)
1* za Bautistu, jinak remake na prd, celé je to roztáhané, nudné, bez nápadu a hlavní "hrdina" bez jiskry.