Recenze (179)
Čmuchalové (2023) (seriál)
Zábavná akce se skvělou bojovou choreografií...
Americká fabrika (2019)
Je zvláštní to, že se nikdo nezamyslel nad tím (v dokumentu), jak bude situace vypadat v Číně po nahrazení všech jejich pracovníků stroji. Potom asi bude finančně jedno, jesli se výrobek vytvoří v Číně či někde jinde (automatizace bude podobná po celém světě) - jasně důležité budou hlavně levné materiálové zdoje. Ono přizpůsobit ekonomiku státu s 1,5 miliardou obyvatel není taková prdel :)
Archiv (2020)
Ihned jsem si vybavil knížku od Philip K. Dicka UBIK, kde mrtví radí živým. Se divím, že tento film není více spojován právě s touto knížkou.
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Jeden z nejhorších "hororů", co jsem kdy viděl...
Spider-Man: Homecoming (2017)
Ta recyklace je fakt už příšerná...
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Všichni jsou tam nějak moc přecitlivělí...
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Herecky celkem fajn, dobré CGI, ale proč se v tomto seriálu každý chová jako imbecil? A ta pošahaná cuchta.. proč tam jako je? Ta minimálně shazuje seriál o celou jednu hvězdu.
Nejvyšší skóre (2020) (seriál)
Takových seriálů o historii videoher je pomálu a jsem rád za jakýkoliv takový (i když dávám jen tři bludišťáky). Pro člověka, který má už něco málo načtené (a nahráno), je to pouze jenom slupka. Nejde se moc do hloubky a je jen škoda, že se z tak významných hostů nevytáhlo víc...
Cobra Kai (2018) (seriál)
Super nápad...pořád mi přijde milejší koukat na karatisty a přirozeně vypadající mlátičky než na dnešní hipstery, jenž sežrali všechnu moudrost z Googlu.
Zaklínač (2019) (seriál)
Tak jako u hry, mi to prostě připadá hrozně průměrné...Asi nejsem z toho správného zaklínačského těsta...Děj se hrozně táhne a vlastně se tam nic moc neděje...