Oblíbené filmy (10)
Crash (2004)
Warrior (2011)
Nedotknutelní (2011)
Ctihodný občan (2009)
Osudový dotek (2004)
Nezastavitelný (2010)
Poslední skaut (1991)
najlepší willisov film aký som kedy od neho videl...........................................
Avengers (2012)
Avengers: Infinity War (2018)
Mrazivá past (2021)
po pravde? čakal som viac podla toho čo sa týkalo traileru.