Poslední recenze (16)
Pětkrát rande naslepo (2019) (pořad)
Ak tomu recenzista/ka "single" dá odpad, ja tomu v kľude môžem dať 5 hviezdičiek :) Myslím, že ľudské vzťahy ľudí bavia odjakživa. Ak tento nápad vynásobíme tým, že sa jedná v každom dieli o prvé rande so všetkým, čo k tomu patrí (small talk, až fuckupy), mi dokopy dáva výborný nápad a dobré spracovanie vďaka hodne autentickým hercom. Doteraz vlastne ani neviem, či to herci boli alebo neboli každopádne užil som si každý jeden diel. Výborná oddychovka, kedy sme videli rande snáď všetkých nielen vekových ale aj sexuálne orientovaných kategórií. Niekedy rande vyšlo, niekedy nie. Ale taký je život a presne aj taký je tento seriál.
Tiché místo (2018)
Bird box vs A quiet place 9:1, 1 za Emily Blunt (vyzor, herecky boli obe super). Dost hluposti, zisden selsky rozum.
Expremiéri (2018) (seriál)
Ani mladý kuchár - učeň by nemal vydať do placu jedlo, z ktorého sa ľudia otrávia, rovnako by sa malo včas stopnúť vydanie týchto, za mňa veľmi amatérsky spracovaných diel. Dosť často som sa cítil ja sám za študentov trápne, hlavne keď pokladali naivné a nikam nevedúce otázky. Jedna vec je natáčať ako umelec dokument, druhá vec je natáča dokument o nejakom, veľmi konkrétnom témate. Šport sa dá, verím zvládnuť, ale púšťať sa do politiky? Ďaľšia vec, čo ma mrzí, že sa vôbec nevyčerpal potenciál toho, čo mohli premiéri ponúknuť. Totálne amatérsky spracované "dokumenty" ktoré s pravými dokumentami, ktoré majú výpovednú hodnotu, nesahajú bohužiaľ ani po 1mm hrubú podrážku.