Recenze (433)
Pojedeme k moři (2014)
Něco, co tady ještě nebylo. A kdyby to bylo s neznámými herci, bylo by to i dost uvěřitelné.
Hasičárna Telecí - Vedro (2018) (epizoda)
Úroveň klesá...
Láska na druhý pokus (2004)
Mix sci-fi, (dvojí den) romantiky (druhý den) a pohádky (koncert). Ale ať už se mi tam líbilo neb nelíbilo cokoli, jako celek to prostě neuvěřitelně zafungovalo.
Extrémní železnice s Chrisem Tarrantem (2012) (seriál)
Viděl jsem jeden díl a byla to příjemná změna (oproti mladým, užvaněným moderátorům, používající samé expresiva pro vyšší sledovanost)
Velký, větší, největší (2008) (seriál)
Viděn díl - vlaky, ponorky, mrakodrapy, tři soutěsky, letadlo, letiště, tunel, ropná plošina, vesmírná stanice
Dálnice vedoucí peklem (2012) (seriál)
KLADY - zajímavé akce. ZÁPORY - americký styl neustálého přeskakování ve scénách a jejich opakování, radost některých řidičů z cizího neštěstí.
Plná náruč vzduchu (1984) (TV film)
Jojo, tak to dopadá, když má člověk kolem sebe příliš "starostlivých" lidí :)
Manžel na zkoušku (2018)
Na tohle téma už bylo zpracováno více filmů. A víte co? Tahle verze mě opravdu chytila za srdce! Ano, byly tam i momenty, které tam být neměly... Ale tentokrát to přebíjí to dobré. DĚKUJI
Jak jíst, abychom žili déle a zdravěji (2012) (TV film)
V souvislosti třeba s dokumentem Léčba půstem a dalšími, toto opravdu dává smysl. A měl by to shlédnout (a třeba i zkusit) každý, kdo chce pro své zdraví něco udělat.
Zvířecí zbraně (2012) (seriál)
Viděn jeden díl. Opravdu příjemný seriál. Akorát místy možná až trochu moc letem.