Recenze (132)
Nedotknutelní (2011)
Nie je nič krajšie, ako keď sú kvalitne natočené takéto oddychové "think positive" filmy. "Vstal zlou nohou z postele."
Warrior (2011)
Bojový film napumpovaný emóciami. Preniesť celoživotnú nasratosť do ringu v takejto podobe, spraviť film v takom tempe s tak neskutočne strhujúcim záverom .. klobúk dole. Chcel som spolu s nimi kričať, mal som hrču v hrdle, mal som slzy na kraji. Mixed Movie Arts. Bez nadsadenia.
Dvanáct (2007)
Poetika, vtip, skvelé napasovanie na ruské problémy a mentalitu, veľký herecký koncert dotvorený podmanivou hudbou ale i zbytočne dlhá stopáž a nuda, ktorá k tomuto typu remakov občas nevyhnutne patrí. Je to také .. ruské .. so svojimi pre aj proti. Je výrazne odlišný od originálu, preto nie je namieste porovnávať to s 12 Angry Men. Nie je ani lepší, ani horší. Je iný.
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Veľký posun vpred oproti prvému dielu. A to aj napriek tomu, že ubudlo akcie na úkor navrstvenosti príbehu, ktorý tento raz komplexne vyobrazuje celý systém a jeho na oko zložité fungovanie (v praxi je ale všetko aj tak podriadené peniazom a moci a to v akejkoľvek podobe a hocikým), a kde sa režisér nevyhol viacerým chybám. TdE2 mohol byť ešte lepším filmom, osobne však verím, že Paldiha ešte divákom neodkryl všetky svoje karty.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Pre tento film platí, viac ako pre ktorýkoľvek iný, že v jednoduchosti je krása. Neskutočne očarujúce.
Země mrtvých (2005)
Zombie nezombie, polhodinka naviac v tomto prípade by vôbec neškodila. Veľká škoda, že Romero nešiel viac do hĺbky a nevyťažil zo skvelého nápadu maximum. Každopádne aj v tejto podobe s mnohými chybami a béčkovým vzhľadom dokáže Land of Dead vtiahnuť diváka do seba ako máloktorý film v dnešnej dobe, nehovoriac o hororoch.
Studio 60 (2006) (seriál)
Masterpiece
Čtyři lvi (2010)
Proper film for you, brother! "I think I'm confused, but I'm not sure!"
Počátek (2010)
V snahe preniesť myšlienku na plátno dosiahol podľa mňa Nolan vrchol, po režijnej stránke bude určite ešte rásť. V každom prípade ak sa doteraz filmári snažili vyskladať puzzle, vždy sa im nejaká časť stratila. Nolan v Počiatku zložil skladačku do posledného detailu tak ako chcel a mal - obrázok to možno nie je najkrajší - ale je kompletný a veľkolepý.
Den cvoka (2002)
To be, kurwa, or not to be ..