Recenze (328)
Jde si pro nás noc (2018)
Prál bych si, abych ten snímek mohl pochválit víc. Bohužel to nejde. Ti na odpis vyčkávají, než ti co mají vyhrát domlátí toho, koho zrovna řežou a nebo tlučou loktem, i když můžou bodat. Líbí se mi syrové akce, které se s tím nemazlí a přátelství bez příliš mnoha slov, ale v tomto případě to ta slabá akce celé poněkud zapíchla.
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
Bylo by skvělé... až na tu ženskou postavu, kerá byla tak uměle dokonalá, až byla otravná jak pěst na oko (a vlastně i ta druhá byla trapně přesílená). A trošku mi nesedly někté moderní maličkosti, i když ty byly jen detail.
Kocour v botách (2011)
Pěkné doplňkové vtípky, pěkná animace... ale hlavní dějová linka je plná děr, bez nápaditosti. Viděli jste jakýkoliv americký dobrodružný thriler? Pak vás tento film nemá čím překvapit. (A jen tak mimochodem... při odstranění kočičích drápů se odstraňují poslední články jejich prstů, nic by neudrželi.)
Juragi-só no Júna-san (2018)
Ač ocením ecchi harémovku, tak tahle je otravná. Většina humoru spočívá v tom, že to borec schytá za něco, za co nemůže. A baby jsou oprsklé a neuctivé. Takže netuším, proč bych měl mít v oblibě hlavní postvu i ty ženské postavy.Ale Jůna je milá, což to ovšem nevytrhne.
Young Black Jack (2015) (seriál)
Nejlepší Black jack je Black Jack OVA. Tenhle se, oproti starším dílům zěměřeným na děti, snaží tvářit dospěle a se vší tou průhledností, trapně selhává. A v porovnání s mangou je rozdíl ještě markantnější.
Můj bratranec Vinny (1992)
V první polovině jsem se nebavil. Možná je to jinou dobou, možná jiným tempem. Ale druhá polovina s přehledem zařadila film mezi věci, které si pustím ještě jednou. A možná i to hodnocení nechám.
Eksiteu (2019)
Opravdu příjemné překvapení. Občas si to ze sebe umí utahovat, postavy nejsou božsky dokonalé, únava je na nich vidět a tíhy rozhodnutí taky a stejně jsem se u toho usmíval a fandil:).
The Orville (2017) (seriál)
Dobré vtípky a zábavné postavy, ale tak neuvěřitelné množství logických chyb, až to bolí. Stromy rostoucí bez živin, "kvantové motory", neschopní nepřátelé, nulová znalost fyziky. Ale pokud vypnete mozek, tak je to (asi zábavné).
Leokki (2015)
Pěkný remake japonského originálu. Není tak lidský, blýská se pozlátkem a je tak trošku jako kabaret, ale některé změny jsou skvělé.
Tajná mise v Soulu (2017)
Začalo to pro mě na třech hvězdách a pak, stejně jako přátelství obou postav si mě to nějak získalo. Je to asi tak komediální jako byly staré filmy v dobách, kdy ještě mělo cenu chodit koukat na Hollywood.