Recenze (213)
Alegria (2013)
Shlédnuto v rámci festivalu Expediční kamera v Krnově 2015.
Into the Light (2014)
Shlédnuto v rámci festivalu Expediční kamera v Krnově 2015.
And Then We Swam (2014)
Shlédnuto v rámci festivalu Expediční kamera v Krnově 2015.
A Fine Line (2012)
Shlédnuto v rámci festivalu Expediční kamera v Krnově 2015.
Velká šestka (2014)
Že by kombinace filmů Jak vycvičit draka s IRON MANem a Fantastickou čtyřkou ? :)
Občan X (1995) (TV film)
Pro TV film by kvalita stačila. Filmům v režii David Finchera nesahá kvalitou ani po kotníky. Vykreslení povahy pachatele pouze ze čtené zprávy psychologa. Žádané velké pátrání na místě činu. Spíše se jedná o politický boj dvou lidí proti systému.
Hostina (2014)
Láska prochází žaludkem :)
Whiplash (2014)
Kde je hranice pozitivní, ale hlavně negativní motivace ? Kde to zavání šikanou. Tenhle film jde ještě dál.
Solartaxi (2010)
Dokument je částečně road-movie, částečně ekologická osvěta jednoho člověka o solární energii. Hlavní otázka filmu, proč se už dávno nejezdí v autech na sluneční pohon nebyla zodpovězena. Možno shlédnout zde: https://www.stream.cz/jeden-svet/10004774-solartaxi
Temný případ (2014) (seriál)
S1: Tenhle seriál se vám zaryje svou atmosférou pod kůži jako nic. Začíná to úvodními titulky, perfektně odvyprávěným příběhem a temnou atmosférou. Ze začátku je možná vyprávění příběhu pomalejší, spíš než vyšetřování se řeší vztahy mezi detektivy a jejich rodinou Harrelsona. Jedná se o old school detektivku, která se jen tak nevidí. Srovnatelné možná atmosférou a žánrem s filmy Zodiak, Sedm. S2: Úplně jiný seriál, první díly se hned zapomenou, za to od poloviny je to pěkné krimi. Poněkud se nedají obě série srovnávat je to úplně jiný styl seriálu. S2: 80%