Poslední recenze (35)
Duna: Část druhá (2024)
Bylo to cely nejaky moc arabsky... a nijaky... ne ze bych to nazval primo sr*ckou ale 8. misto v hodnoceni by si zaslouzil spis Arrival... jednicka ve me nechala vic
Oppenheimer (2023)
vazne by me zajimalo kdyby to samy natocil neznamej reziser jaky by dostal hodnoceni ...nejukecanejsi 3 hodiny co sem zazil? Kdyby to skoncilo testovacim vybuchem tak by se asi nic nestalo... ke konci uz lita v dialogach asi 20 jmen vubec se v tom neorientujete a je vam to vlastne jedno... trochu sem marne cekal na nejaky prolinani scen treba po vybuchu v Hirosime ale rozpocet asi uz padl na vyplaty znamejch hercu kterejch je fakt dost...nejvic to za me asi ozivil Wahlberg jako nejakej typek z armady jinak herecky nic extra...hudba not bad kulrvouci jako Interstelar... nektery sceny spis ze zacatku taky zajimavy ...no snad jen to nebyla takova sracka jako Tenet nebo Dunkerk... nejak marne cekam od Nolana na novej film co by se priblizil Dokonalymu Triku.. Temnymu Rytiri nebo Interstelaru... tak snad priste ..50%
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
vyhrady k dilu by byly...ale jakmile znovu uslysite On The Nature Of Daylight neda se jinak ne za 5* :)