Recenze (360)
A Horrible Way to Die (2010)
Další z řady z minimalistických filmů. Který ničím nepřekvapí a v paměti dlouho nezůstane. Kamera byla naprosto otřesná.
Alenka v říši divů (2010)
Bylo to něco jiného než jsem od Burtona zvyklý, ale to neznamená horší. Příjemná podívaná při které to rychle odsýpalo. Depp opět výborný.
Ali G Indahouse - Film (2002)
Rozhodně lepší než Borat s Brunem dohromady. Nejlepší scéna - vyjednávání o míru. To se musí vidět.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Výborný pořad, který dovolí se podívat do českých restaurací i z jiného pohledu. Pohlreich rulez...
A-Team: Poslední mise (2010)
Nejsem fanouškem seriálu, ale přesto jsem se na film těšil. Je to akční komedie se vším všudy. Velmi dobré herecké obsazení a několik scén které prostě musíte vidět.
Avatar (2009)
Stálo to za to.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Špatně tam vaří a ještě z toho dělají Teleshoping.
Babylon A.D. (2008)
Pustil se¨m si to, ale nedalo se na to koukat. Radši sem si u toho přečetl noviny. Hrozně hloupé dialogy, špatně zahrané postavy. Cítil sem se trapně za Diesela, že se k tomu propůjčil.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Slabší než Braindead, ale jako první celovečerní film za pár kaček super. Některé scény jsou nezapomenutelné, hlavně postava kterou hraje sám Jackson.
Balls Out: Garyho výzva (2009)
Sice průměrná komedie, ale přesto si myslím, že to není ztráta času. Vtipných mometů není tolik, ale najdou se hlavně ke konci když film graduje.