Recenze (1 512)
Komisař Rex (1994) (seriál)
Dle meho nazoru docela povedeny serial - apson ze zacatku. Rex byl prima a Stockinger byl dobrej vul :) Posledn iserie staly ovsem za straou backoru.
JAG (1995) (seriál)
NA prvn idily se dalo jeste koukat, dalsi jsou k uzoufani.
Chobotnice (1984) (seriál)
U tohoto krimi serialu jsem vyrustal. Kam se na nej hrabe Komisar Moulin ci Rex...
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
Stejne brilantni jako Skola, zaklad zivota...at ziji prvorepublikove filmy.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Po My Fair Lady nejlepsi americky muzikal ;) V SP mozna nekdo helda hlubsi moralni podtext a vidi v tom umelecke dilo, pro me j to jen uzasna zabava se skvelymi songy.
Škola základ života (1938)
Klasika ceske komedie. Boj studentu s profesory je vecny :)
Záměna (1983)
Po Ceste do Ameriky nejlepsi komedie E.Murphyho. Spolecne s D.Aykroydem vytezil ze scenare maximum a vysledek je k popukani.
Lebkouni (1988)
Docela pusobivy pschothriller, ktery ale pusobi nedotazene a lacine.
Charlieho andílci (2000)
Takovou blbost svet jeste nevidel.
Noc na Karlštejně (1973)
Nejlepsi cesky muzikal bez socialisticke pachuti.