Recenze (1 262)
Sběrné surovosti (1965)
Narodil se nám Herz vážení.
My všichni školou povinní (1984) (seriál)
Jedna ujetá soudružka učitelka se vždy následující den po dalším novém dílu dotazovala ,co se jako zase v předcházející části stalo nového.Buď ta kráva neměla televizi,nebo byla nemocná.-Tak takhle jsem vyrůstal.
Lisabonský příběh (1994)
Většinu Wendersových filmů mám rád,ale tady bych mu navíc, za ten nápad takhle zapracovat do filmu Madredeus,ruce pobozkal.
Highlander 3 (1995)
Asi si na tenhle ,,film" naběhlo víc lidí než by se dalo předpokládat. Majitelé měli radost z tržeb a tak šli do dalších pokračování (který mě už opravdu minou).Jinak si to neumím vysvětlit.
Kull dobyvatel (1997)
Conan by ti to nandal ,blbečku.
Kalamita (1980)
Čím jsem starší tím víc přícházím filmům(hlavně těm letitějším) téhle paní režisérky na chuť. Buď už konečně dozrávám ,anebo se ze mě stává Chytilová...
Navždy mladý (1992)
Jednou sladce ulepený slzopud,navždy sladce ulepený slzopud.(slovo slzopud jsem vymyslel při sledování tohoto slzopudu)
Odplata (1999)
Můj jasně nejoblíbenější film s Gibsonem. Tohle mu skvěle sedlo. (Coburn a Lucy Liu tu dokazují,že není malých rolí, -oba jsou k zulíbání) Kéž by se Mejla vyprd na ,,umění" a točil už jen podobné bijáky.-Ale to se asi nestane.
Babel (2006)
Iňárritu si u mě s Amores perros a s 21gramy nasadil laťku zatraceně vysoko,a já mu teď asi trochu křivdím.
Netopýři: Chuť krve (2007) (TV film)
Něco holt až do konce nedokoukám.