Recenze (26)
Bourneův odkaz (2012)
Velice dobrej film. Jeremy na svém místě. Nesrovnávám to s předchozími filmy, tohle je trošku o něčem jiném. To, že je tam míň akce nevadí a pomalejší nástup už vůbec ne. Celou dobu jsem byl přikován do křesla a sledoval s napětím. Uteklo to hned a delší stopáž nevadila. Za mě jasný 4* a aspoň 76,514 %
Expendables: Postradatelní (2010)
Až se člověk diví, že lze tu spoušť mačkat tak rychle. Nedostatky přehlížím, u takovýchto filmů člověk musí být nad věcí, aby si to opravdu užil. A ja byl.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
VELKA škoda dost krátké stopáže. Jinak to bylo za plný počet hvězd.
Východní přísliby (2007)
Teměř do dokonalosti vybroušený a vyleštěný diamant, přesněji film.
P.S. Miluji Tě (2007)
... nevim jestli ty slzy byly z dojeti nebo z pobaveni, nicmeně jsem se po filmu citil nezkutečně blaženě. Velice přijemné...
Číslo 5 žije (1986)
Jeden z mala filmu, jenž jsem ani nechtěl vidět v AJ. Přijemná komedie od začátku do konce, na kterou se vždycky rád v telce podivám. Ben je nejlepší.
Horečka sobotní noci (1977)
Tri hvězdy díky Bee Gees a tanci, ale jinak je to téměř o ničem.
Věc (1982)
Dlouho jsem se branil tomu se podivat na tenhle filmek, jelikož nepatřim k přiznivcům hororu... Překvapivě mě HODNĚ bavil, nejvíc hlavně to, že nikdy nevíte, kdo je další věc.
Bezstarostná jízda (1969)
Nejvíc mě bavilo Nicholsonovo "startovaní" na podpaždí a nejvíc mě nebavilo jak je na konci sejmou...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Když už jsem to znal skoro doslova nadabovany, pustil jsem si to znova v AJ a tlemil se na novo. Rovný nebo zakroucený, dal se nemusim vyjadřovat.