Recenze (310)
Výchozí bod (2014)
Celou dobu jsem naměkko, jen aby mě v potitulkové scéně zamrazilo. To si žádá pokračování!
Moje letní prázdniny (2012)
Stejně jak ostatní to můžu přirovnat k Odplatě. Nicméně na ni to nedosahuje soundtrackem, uvěřitelností ani hláškama. I tak se ale jedná o povedený film, u kterého jsem se bavil. Za mě slabší čtyři.
Perličky na dně (1965)
Některý věci nech tak jak jsou...
Taxikář (1976)
Z psychopata hrdinou? To jde asi fakt jen v americe.
Byt (1960)
Jo jo, co by chlap neudělal pro ženu, kterou miluje. Jeden se nechce rozvést, druhý by si kvůli ní nechal prostřelit koleno. Jakožto romanťárna skvělý film, nicméně když to sledujete na valentýna, tak jsem tak nějak doufal, že film skončí o deset minut dřív. To by byl aspoň konec, jako ze života...
Díky za každé nové ráno (1994)
Musím se přiznat, že začátek byl pro mne velmi těžký. Ačkoliv se film natočil v roce 1994, tak ani dnešní CGI triky nebo maskéři by nedokázaly udělat z Chýlkové 14ti leté dítě, když se vlastně narodila jako zralá žena. Takže scéna před školou, kde s aktovkou seděla na zábradlí, byla pro mě obrovským NE a já dostal sto chutí film vypnout. Ještě že se tak ale nestalo. Neboť jsem snímku přišel postupem času na chuť a mohl si tak vychutnat to skvělé finále!
Come Together (2016)
Wes přesně tak jak ho mám rád. Nebýt to reklama na HM, tak dám snad pět hvězd.
Toni Erdmann (2016)
Při čtení komentářů, kde lidi brečí smíchy, jsem si řikal, jestli němci už konečně našli smysl pro humor. No... z mého pohledu nenašli a tak nesmrtelný německý vtip "Výrobce párků si koupil krabici müsli" zůstává stále nepřekonán.
Medianeras (2011)
Celou dobu je to tak hezky depresivní film, jen aby to ukončili debilně růžovoučkým finále? Mělo to na víc..
Nepřítel před branami (2001)
Já tohle ještě nehodnotil? Cže?