Recenze (967)
Aquaman (2018)
Neskutečně infantilní krávovina... Ale atrakcí tam pár je, takže se to dá vydržet do konce...
Armáda temnot (1992)
Opět perfektní zábava!!! Nejlepší vtípky z celé trilogie, plus výjmečný smysl Sama Raimiho pro variace na sebe sama a samozřejmě nepřekonatelný Bruce Campbell... sám nevím, kam se poděla ta pátá hvězdička....
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Naprosto skvělý pilot pomalu, ale jistě v dalších dílech střídá zaměnitelná televizní nuda... Kdyby to Raimi natočil celé, bylo by hodnocení určitě vyšší...
A teď něco úplně jiného (1971)
No jako film to sice neobstojí ale... Co na tom, že to jsou již stokrát viděné scénky (a mnohdy doopravdy v původním provedení lepší), legrace je to pořád náramná (jeden vtip je dokonce smrtící) a podvratná
Athena (2022)
Po technické stránce opravdu dechberoucí a třeba úvodních deset minut je režijně na hranici geniality...a takových scén je tu víc. I metaforický přesah do antické tragédie je pochopitelný...ale co naplat, celková exaltovanost, ukřičenost, spolu s jednoduchostí zápletky (včetně závěrečného překlopení až do absurdity v chování některých postav) mi bránily v jakémkoli emočním zaangažování...a myšlenkově se film také vyčerpá brzy a pak se jen opakuje a navzdory režijní brilanci mne začal pozvolna nudit... Motivicky podobné Les Miserables na mne prostě fungovaly o tu jednu hvězdu lépe...
Avatar (2009)
Pěkný, no...a přitom taková blbost, že? :)
Avengers: Infinity War (2018)
CO??? To jako... vážně???
Až na krev (2007)
Nečekejte žádný originální příběh, neotřele vystavěné postavy ani jejich překvapivý vývoj. Nečekejte ani inovantní autorskou práci... tento film stojí a padá na mrazivě neklidném pohledu Daniela Day-Lewise a na syrově prázdných, ale přesto jistým způsobem krásných scenériích, resp. na jejich kamerovém zpracování. Naštěstí je obojího ve filmu dost na to, aby (i přes rozvleklou první půl hodinku) udržel pozornost a nezačal nudit...
Babadook (2014)
Trochu nadhodnocuji, ale kvůli tomu, že jde v podstatě o nízkorozpočtový debut, tak atmosféru kouzlí suverénně - ohromná škoda posledních 15ti minut, kdy režisérka a scenáristka v jedné osobě působí, jako by se nemohla rozhodnout, co vlastně točí - horror? psychologické drama? Sám doma očima Jamese Wana? nebo je to celé metafora? nebo všechno najednou?
Babel (2006)
Zase jednou dokonalý film a velkolepý zážitek... Inarritu se vymakal na člověka s absolutním citem pro film, přesně ví kdy kam jak šáhnout, aby dosáhl svého...