Poslední recenze (10)
Světová invaze (2011)
Opravdu mi to přišlo hrozně hloupé. A nemyslím, jako u podobně hloupých filmů, kdy člověk jenom vypne a užívá si výstřely, vlastenecké a hrdinské kecy, obětavé pohledy vojáku a hrdinů z lidu a prostě si chce odpočinout od filmů, které od diváka očekávají přemýšlení. Tohle není žádná podobná oddychovka. Mě to přišlo docela jasné. Byla to fakt blbost u které jsem se hodně krát zasmál nad demencí všech zúčastněných. Možná ještě snížím hodnocení, protože ty dvě hodiny života my už asi nikdo nevrátí...
Andaluský pes (1929)
Ani nevím, jestli bych to měl hodnotit. Každopádně vyšší hodnocení dát nemůžu, protože jsem to jednoduše nepochopil. Nižší dát také nemůžu, kvůli úctě k autorovi a taky kvůli tomu, že si film nezaslouží nižší hodnocení, jenom z důvodu, že nerozumím surrealistům. Není to žádné pokoukáníčko na odlehčení a každý to asi nepochopí...
Zrození národa (1915)
Po shlédnutí tohoto filmu si myslím, že je některými lidmi neprávem přeceňován. Není to taková bomba, jak mi někteří říkali. Film je neuvěřitelně dlouhý, což by se dalo přežít, pokud by měl co nabídnout a čím zaujmout. To se mu ale nepovedlo. Až na pár zajímavých momentů a scén to pro mě byla nuda a dodíval sem se na to jenom z povinnosti. Vyloženě špatné to není, ale čekal sem víc, když jsem tomu obětoval tři hodiny života. Nevím jestli se mi to zdálo nebo byl Griffith opravdu fanouškem Ku Klux Klanu...