Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tenhle film má v sobě všechno co mam na filmech nejvíc rád a ještě něco navíc
Pátý element (1997)
Jeden z nejlepších filmovejch počinů, navíc sem se tam zamiloval do Leeloo...jednoznačná fajfka
12 opic (1995)
Nejlepší sci-fi s pátým elementem...Tenhle film nepotřebuje žádný velký efekty, stačí když je to perfektně vymyšlený a připojí se k tomu neuvěřitelný herecký výkony.
Klub rváčů (1999)
Americká krása (1999)
Tohle je prostě dokonalej film...Kevin je neskutečnej a všichni ostatní mu zdatně sekundujou, skvělá hudba, kamera i detaily...já prostě proti tomuhle filmu neřeknu nikdy křivý slovo:-)
Poslední Mohykán (1992)
Perfekt! Snad nejlepší filmová půlhodinka co sem kdy viděl a taky snad ta nejlepší hudba.
Kmotr (1972)
Napsáno toho bylo dost za sebe můžu říct, že mě nadchla kniha a film dokončil svoji práci.
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejen nejlepší pohádka, ale i nejlepší film...tohle je jeden z největších klenotů českýho filmu. Já bych se na to mohl koukat furt. JSI DRZÝ ČERT!
Lid versus Larry Flynt (1996)
Osvícení (1980)
Nicholson vypadá jak šílenec možná už na začátku, ale jeho hereckej výkon je i tak neuvěřitelnej. Tenhle film mě fakt dostával do kolen:-)...Holt když se to umí, tak je to sranda