Recenze (1 001)
Animatrix: Detektivní příběh (2003)
Skvělá grafika, atmosféra i příběh...netypický Matrix a to se mi na tom líbilo nejvíc
Animatrix: Druhá renesance 1. část (2003)
Pro mě rozhodně nejlepší díl celého Animatrixu
Anthropoid (2016)
Samozřejmě, že mě potěšilo že i někoho v zahraničí napadne točit film o českých dějinách. Z tohoto hlediska by to bylo za 5 *. Nicméně po filmové stránce jsem čekala víc. Vztah mezi oběma parašutisty a češkami mě moc nezajímal a některé scény s dialogy byly lehce prázdné. Na druhou stranu snímek táhne úžasný Cillian a skvěle natočená závěrečná scéna...3,5 *
Apokalypsa (1979)
Apokalypsa je mistrovské dílo, ale mě bohužel nesedla. První hodina byla naprosto skvělá, hlavně Robert Duvall byl úžasný. Postupem času byl film víc a víc znepokojující a pro mě víc a víc zmatenější...
Arachnid (2001)
Hnus, hnus a hnus.
Arizona Dream (1993)
Nádherný film, jemný až snový s úžasným Johnnym Deppem...4,5 *
Arsen Lupin - zloděj gentleman (2004)
Váhám, jaké hodnocení dát tomuto neprávem podcňovanému snímku, protože 4* je málo a 5* hodně. Takže u mě 4,5*
Asterix a Obelix (1999)
Vím, že to ani zdaleka není dokonalý film...ale je to kus mého dětství
Atlas mraků (2012)
Monumentální tří hodinové dílo, kde ani minuta nepřebývá...Samozřejmě skvělé herecké výkony a s nimi u mě spojena soutěž "poznej herce", fantastický střih a skvělé prolínání příběhů...Jedinou výtku bych měla k vyvrcholení filmu, čekala jsem něco hlubšího a působivějšího...
Au Pair 3 aneb Dobrodružství v ráji (2009) (TV film)
Herci strašně přehrávají a konec je samozřejmě jasný od první minuty. taky nechybí dlouhé nudné scény bez děje a typická americká komediálně-romanticka klišé...