Recenze (283)
Donnie Darko (2001)
Uff...Asi nemá cenu znovu rozepisovat, že scénář, kamera, režie a Jake Gyllenhaal jsou skvělí, takže snad stačí, když napíšu, že Donnie Darko je první film od roku 1989, který naboural mou Top 5.
Kouzelné rukavice (2003)
Pokud se chcete naučit namíchat si dobrý koktejl z antidepresiv, přičtěte hvězdičku.
Dívka s perlou (2003)
Svělá vyzuální stránka. Zbytek průměr...70%.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Totally NICE.
Slavíci v kleci (2004)
Nemohu jinak. Jedno klišé za druhým, příběh obehraný jako hymna. Konvenční, klasicky vystavěvý. BOŽE ALE JAKOU MNĚ UDĚLAL RADOST!
Bratři jak se patří (2003)
Nevím moc, jak tenhle film uchopit. Rozhodně nepříliš vtipné a poslední půlhodina s finále...no, nevím, nevím...
Kameňák 2 (2004)
Vřele doporučuji, pokud si libujete v dlouhotrvajícím nechutenství po odchodu z kina.
Nesnesitelná krutost (2003)
Chytrá, zábavná a na Coenovi dost klasicky natočená "rozvodovo-svatbová" komedie...
Mezi námi děvčaty (2003)
Ani ve snu mě nenapadlo, že bych se mohl v dnešní době opravdu výborně pobavit u komedie od Disneyho. Světe div se - stalo se. Díky:)
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Solidní zábava, ale nechat rozjíždějící se tryskové letadlo dojet limuzínou, to je trochu moc i na mě:)