Recenze (9)
Rybí legendy Jakuba Vágnera (2011) (seriál)
Seriál přesně ukazuje proč byl natočený, o tom není pochyb. Ale. Byť je Jakub Vágner určitě výborný, tak z tohohle seriálu si budu pamatovat spíš, a za to rozhodně nejsem rád, jeho orgasmické výkřiky, ať už když tu rybu chytnul, či ne. A nemůže mít koule! Protože jinak by si ten prut o ně nezapíral..
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
reality show jako každá jiná. ale účinkující posunuli tuhle show o level vejš! tři hvězdy pro ně;)
Austin Powers: Špionátor (1997)
Všechny tři hvězdičky patří doktorovi Zloduchovi.
Pařba v Bangkoku (2011)
Dvakrát stejný film. Ale už ne vtipný. Čekal jsem snad něco jiného? Vše podstatné bylo na závěrečných fotkách.
Viva High School Musical Mexiko (2008)
Hardcore a ty vole!!! víc se k tomu nedá říct. Dal jsem 30 minut. Dát víc, tak už jsem poznamenán na celý život. Chápu, že to je jen pro určitou skupinu lidí, do které naštěstí nepatřím, ale i tak by to mělo mít jinou kvalitu. Los Pichichis - dobrý vtípek, ale myslím že ten kdo normálně sleduje takové filmy to nepochopil:-D
Sucker Punch (2011)
"odpad!", ale to z celkového dojmu filmu. O dva dny později už to jsou "**". Aniž bych si to uvědomil, utkvěl mě nesmazatelně v mysli začátek filmu, do doby, než se dostane do léčebny. Byť není ve své podstatě ničím nový. Hodně tomu pomohla Emily Browning svým Sweet dreams. Ty dvě hvězdičky jsou spíš tomu soundtracku.
Doors: Live at the Hollywood Bowl, The (1987) (koncert)
Prvním shlédnutí 4* (což nyní nechápu, asi špatné rozpoložení). Pokud ale tento záznam vidíte asi 6x během jednoho týdne, pak nemůže být jiné hodnocení než 5*. A to co předvádí Jim je naprosto fascinující. Jako bych jsem ty písně slyšel poprvé a stejně věděl že je důvěrně znám. Nejlepší část celého záznamu je Celebration of the Lizard a Spanisch Caravan! Nic subjektivnějšího nemůže být, protože ty písně vyloženě můžu.
BloodRayne (2005)
Dvě hvězdičky za geniální závěrečnou procházku vzpomínkami Rayne:D
Piráti na vlnách (2009)
Mnoho povyku pro nic