Recenze (593)
Vztek (1995)
Prostě úžasný. Plný počet nedávám jen z toho důvodu, že Smoke byl o píď lepší.
Whiplash (2014)
Simmons je ukrutnej mentor! Žeru ho maximálně.Taky litujete, že to skončilo tak brzy? Jasný plný počet.
John Wick (2014)
Krásná akční práce. Což je na Hollywood skutečně raritka.
Miluj souseda svého (2014)
Bill Murray je k nezaplacení.
Hon na lišku (2014)
Za Carella přidávám čtvrtou hvězdu. Kvalitní podívaná, která svým tempem někoho může velmi nudit a někomu velmi imponovat. Já se řadím k druhé polovině i když to bylo o prsa.
Špinavý prachy (2014)
Zdá se, že kam Tom Hardy vleze, tam je o kvalitu postaráno. Na tom chlapovi prostě něco je. Krimi rozhodně ne pro každého.
Stav milosti (1990)
Nechápu jak mi tahle úžasnost mohla unikat tak dlouho.
Pořád jsem to já (2014)
S citem natočené. Civilně zahrané. Závěr mě neuspokojil, měl jsem neodbytný pocit, že na závěrečné titulky je ještě brzy. I když byl konec citlivý a poetický, tak pro mě vyplynul "do ztracena". Uvítal bych silnější finále. Příjemná a kvalitní záležitost.
Princezna a písař (2014) (TV film)
Utrpení. Dialogy (především mezi princeznou a písařem) byly katastrofální. Člověk má pocit, že sleduje rozhovor dvou teenagerů v 21.století než rozhovor dvou pohádkových postav. Nulová poetika. Nulová atmosféra. Zvláštní příměs akčích prvků nevítám(parkour-wtf?). Když jsem před onou pohádkou zhlédl Princeznu se zlatou hvězdou a následně jsem věnoval pozornost tomuto dílu.. škoda mluvit. Jediná plusová postava byl spolupachatel Kramára, vtipná to postava. Princezna-neštastná volba. A že by zrovna toto mělo být pro děti? Bída. Uživatel králPasovcu ve mně vyvolal nezřízený údiv, když pohádku označil za vynikající. Prý zaslouží 5*. Kristova noho.
Tři bratři (2014)
Jan Svěrák není dobrý vypravěč, teď mluvím o jeho roli. 3* z principu a za snahu. Raději si zapnu po 150. princeznu se zlatou hvězdou a další skvosty z dob nemilých. Není žádné tajemství, že novodobé pohádky jsou děs běs.