Poslední recenze (5)
Jurský svět (2015)
30% snad jen za efekty. Spoiler - Přiblblá zápletka se zakomponovanou ještě přiblblejší love story, vychytralý dinosaurus/mutant/zabiják, kamarádští velociraptoři peroucí se za svého páníčka, zvrat v podobě genetického kodu "hlavního hrdiny" naprosto předvidatelný, závěrečná scéna naprosto připitomělá. Čekala jsem jen že si T-rex s druhym T-rexem (nebo co to bylo) podají ruce a půjdou na pivo.
Fotograf (2015)
Karel Roden je proste pan Herec s velkým H. Saudka vystihl dokonale, film má jak plno silných momentů, z kterých stříkají emoce, tak místa, kde se divák dobře zasměje. Sáru (zapomněla jsem, jak se jmenuje ve filmu) vás film donutí nenávidět. Navrch super hudba. 90%.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Spoiler alert!!! Nejsem tak nějak fanoušek sci-fi, takže by u mě podobný film asi nikdy tak jako tak nedostal plné hodnocení. Nicméně i oproti ostatním dílům SW série mi tento přišel celkem podprůměrný, na čemž se velkou mírou podepsala postava Kylo Rena (kde toho emaře proboha vyhrabali?), která celou dobu působí jako zamindrákovaný adolescent toužící se každou chvilku bůhvíproč rozbrečet vzteky a dodává celé temné straně jistou dávku směšnosti.