Recenze (170)
Requiem za sen (2000)
Droga je "svině", ale naučí Vás létat.
Sejmi eso 2 (2010)
Co to má být? "První díl se nám povedl,tak druhý kompletně po*?" Ráda bych věřila,že způsob,jakým je to natočené,je úmyslný, ale tak hloupá nejsem. Odpad! a schovejte to,ať už to nikdo nevidí
Láska a jiné závislosti (2010)
Je to jen další hloupá pohádka pro dospělé. Mám moc ráda Hathaway i Gyllenhaala, ale tohle ne,tohle je kravina
Trhala fialky dynamitem (1992)
Znáte tu situaci, kdy mluvíte s někým neuvěřitelně tupým a musíte se mu smát? Tak tohle je podobné, je to tak hloupoučké až je to k smíchu.
Pan účetní opět zasahuje (1999)
Asi nechápu italský humor
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Vypněte mozek,pak se vám to bude možná i líbit
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Já ani nevím, co se mi na tom líbí. Předchozí díl jsem neviděla, ale tenhle se mi líbí. Ne po intelektuální stránce nebo pro něco výjimečného, ale prostě je mi to sympatické a vždy se na to ráda podívám, ale jak už jsem řekla, neptejte se proč.
Božský Evan (2007)
Na Jima Carrey to nemá to bez pochyb,ale co od toho lze čekat? Katastrofu s trapným humorem,ale to se nestalo a udrželo si to svou důstojnost, místy jen stěží. Sranda to je, pokud nečekáte nic víc než průměrnou americkou komedii, kterou si pustíte po namáhavém dni.
Black Books (2000) (seriál)
Sranda, švanda, cigára a dostatek vína. Co víc si může majitel knihkupectví přát? Britsko-irský humor na nejvyšší možné úrovni a nikdy se neokouká ani neoposlouchá.
Avatar (2009)
Užila jsem si prvního dojmu a ten si chci zapamatovat, proto se na Avatara jen tak nepodívám, abych nenašla chyby. Všechno mi přišlo naprosto dokonalé od grafiky až po příběh. Byla jsem okouzlená a nedostávalo se mi dechu. Od té doby jsem se na to chtěla dvakrát podívat a povím vám, že v televizi to není nic oproti dobrým místům ve 3D kině. 5* a potlesk