Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Sherlock (2010)
Firefly (2002)
Castle na zabití (2009)
Studio 30 Rock (2006)
Impresionisté (2006)
Ripper Street (2012)
Pro mě srdcová záležitost. Vychutnávám si tu atmosféru a dobu, kdy mohla policie lidi legálně tlouct. Těším se na každý další díl...