Recenze (94)
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Brumbál teplý.. to je jeho tajemství? super.. kam jsme se to dopracovali. Celý film předvídatelný a celkově o ničem.
Avatar: The Way of Water (2022)
Jako ... grafika krása.. zbytek.. PROČ? jako taková laciná emoční ždímačka.. sakra... snad 5x za film se emočně vydírá dětmi.. Cameron klesl hluboko..
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Se divím, že se nestydí něco takového vůbec pustit do světa.
Eternals (2021)
Jako proč? První hodina a půl o ničem! TOTÁLNĚ O NIČEM! To se dalo scuknout do 30min a hezky svižně.. no a pak už jsem to nedal a nedokoukal.. fakt jako strašný film. Nuda.. !
Smrt na Nilu (2022)
Hezké.. ale musím říci, že prvně natočené to bylo lepší
Pěkně blbě (2017)
Jako musím říci, že čekal jsem více komedii :D, ale jinak moc fajn. Hrana 3/4 hvězd. 70%
Tenet (2020)
Trochu pro mě zklamáním... myslím si, že myšlenka byla dobrá, ale prostě nedotažená. Stal se z toho obyčejný film o cestování čase. Mohlo to být více komplexnější a provázanější. Spíše očekávání byla velká a jednalo se "jen" o dobrý film.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
No usnul jsem u toho, tak asi tak..
Láska a příšery (2020)
docela fajn, jednoduchý a oddechový film... prostě pohádka..u které víte jak vše bude probíhat a proč a kdy řekli jakou hlášku, ale vlastně to vůbec nevadí
Wonder Woman 1984 (2020)
Opravdu smutné.. se divím, že jim to nebylo trapné vydat.