Recenze (95)
Neklid (2011)
Skvělé barvy ve filmu. Další skvělý počin Guse Van Santa. Emotivní od začátku do konce. Dobře vybraní herci i prostředí, Proto dávám 4 hvězdičky…
Odložené případy (2003) (seriál)
To, že si po 20 letech pamatujeme vše, co se nám stalo je tak trochu hloupost. Proto tento seriál beru trošku jako Sci fi. Ale moc se mi na tomto seriálu líbí ukázky amerických dějin.To že u nás zakazovali máničky a v USA vlastně taky. O rasismu ani nemluvě. U nás zavírali tzv. pravičáky a v USA ničili komunisty. Násilí proti gayům a mnoho dalšího. Jen takové ukázkové demokratické činy. :) Proto to má pro mě tolik plus navíc je každý díl dost emotivně vytvořený.
Orange Is the New Black - Série 7 (2019) (série)
Dle mého nejlepší série z celého seriálu.
Osamělý jezdec (2013)
Velice mě to zklamalo... Celý film zachraňoval jen Johnny Depp se svými (už možná i ohranými) grimasy. Bylo to dost přeplácaný, autoři se nejspíš snažili narvat do filmu co nejvíc, bohužel filmu to jen a jen uškodilo. Zbytečně jsem za tento film vyhodila v kině 170 kč.
Pátá vlna (2016)
Dobrý začátek, horší prostředek a sakra špatný konec. Mohlo jít o depresivní, psychologicky laděný postapokalyptický film. Bohužel po 20 minutách se z toho stal teenagerovský film dost podobný Stmívání a pod. Pro mě rozhodně zklamání.
Polda (2014) (studentský film)
Opět nepochopím hodnocení některých slovem odpad. Co je pak pro vás takový film jako Babovřesky? Myslím si, že studentské filmy, takhle povedené si zaslouží lepší hodnocení. Ano má chyby, právě proto, že je to studentský film a mladí filmaři se pořád učí, ale i přes několik chyb se jedná v studentském formátu o kvalitní a vydařený snímek. Lepší než řada českých celovečeráků. FAMO už dlouho ukazuje, že na rozdíl od FAMU, vychovává kvalitní filmaře.
Po přečtení spalte (2008)
Skvělý snímek, tak prostý a přitom tak dokonalý. V tomto snímku mě Brad Pitt definitivně přesvědčil o tom, že dokáže zahrát téměř všechno. Že to není jen pěkná tvářička.
Poslední čas na lásku (2008)
Příjemný film s pěkným příběhem a výborným hereckým výkonem Dustina Hoffmana a E. Thompson. Za mě 4 hvězdičky na 5 to asi nebylo.
Poslední výkřik (2012)
To už fakt nevíme co do TV dávat... Jak to dneska můžou vysílat na Barrandově?
Private Practice (2007) (seriál)
Seriál se myslím povedl. Jen mě mrzí, že jako spin - off Chirurgů se až příliš mnoho herců z Chirurgů objevuje v Private jako jiné postavy. To by se u spin - off seriálů stávat nemělo a když už tak výjimečně omylem. Jinak se seriál celkem vydařil. Sice má k Chirurgům daleko (nemá tak propracované příběhy, hudba není tak dobrá atd), ale mezi jinými seriály z lékařského prostředí má určitě vysoké postavení.