Recenze (889)
Atentát (1964)
Kdysi mi to přišlo super, teď už to nějak postrádá kouzlo. Moc zkratkovité a nepřesné. Ovšem posledním československým hrdinům patří můj věčný dík.
The Starving Games (2013)
Obvykle mám parodie rád, ale tahle si to hodnocení opravdu zaslouží.
Ségry (2015)
Taková SNL klasika.
Gentleman s pistolí (2018)
Možná je to dobrý film, ale já jsem prostě nepochopil, o čem jako byl.
Odnikud (2017)
Nelogická blbost s jasným a nudným koncem.
Hellboy: Královna krve (2019)
Nuda, nuda, šeď. Možná se to drží komiksů, ale ty já ještě nečetl, takže za mě pouze zbytečný film. Celkově jsem nikdy nepochopil ten hype kolem téhle postavy.
Wilsonov (2015)
V našich krajích celkem originální a svěží záležitost. Celý film si pro sebe samozřejmě krade Machajda.
Špión, který mi dal kopačky (2018)
Takových filmů je spousta, ale na průměr to bohatě stačí.
Popírání holocaustu (2016)
Námět zajímavý, soudnictví v Británii absurdní a film slabota. Ani ta Osvětim mě moc nedostala.
Máš ji! (2018)
Film je super, ale ještě víc mě dostalo to, že je to pravda. Ti chlapi jsou borci. Už jen za to dlouhé přátelství.